U Teatru di Andromeda, ca s’attrova in Sicilia tra i munti Sicani, è un postu straordinariu situatu tra terra, celu e mari. Fu creatu di l’artista-pasturi Lorenzo Reina, stu teatru in petra è namanifestazioni di visioni e passiuni.
Lorenzo, figghiu di pasturi, ha statu sempri appassionatu d’arti, di filosofìa, di storia e d’astronomìa.
La so’ ispirazioni pi creari u Teatru di Andromeda nascìu da la visioni di’ so piecuri chi pascolavunu pacificamenti a’calata du’ suli, fermi e immobili comu petra.
Lorenzo s’addunau di la presenza di spiriti sacri, e accussì decidìu di costruiri un teatru, chi rifletteva l’armunìa ta omu e natura.
U teatru è fatto da un palcu di forma tunna, cu blocchi di petra disposti in modu di ricriari la costillazzioni di Andromeda, cu 108 cubbi di petra chi rappresentanu li stiddi a 8 punti.
Visitari stu spaziu è na sperienza èpica e còsimica, chi collega i radici millinari da’ Sicilia cu la storia di tutti i popoli chi l’anu travirsata.
Duranti u tramonto, u Teatru di Andromeda si ‘llumina cu na luci d’oro, ca trasforma l’arti nta na parola di luce. Passiari nta stu postu è comu caminari nta un quatru surrialista, un locu unni a visioni e a passiuni si trasformanu na n’opra di vera meravigghia.
© foto Christian Reina
Lascia un commento